Η Πάρνηθα έχει τον αγώνα της

13o ΑΡΜΑ ΠΑΡΝΗΘΑΣ

7o ATHENS-FILY CLIMB FEST

7o ATHENS-FYLI CLIMB FEST

Πρόγραμμα Πεζοποριών και Αναβάσεων

Ετήσια Προβολή
Ανά έτος
Μηνιαία προβολή
Ανά μήνα
Weekly View
Ανά εβδομάδα
Daily View
Σήμερα
Search
Αναζήτηση
Όλυμπος: Πέρασμα Νάτση (εκπαιδευτική ανάβαση)
 

22-24/9/17

Όλυμπος: Πέρασμα Νάτση (εκπαιδευτική ανάβαση)

Η εξόρμηση απευθύνεται και σε αποφοίτους Σχολών αναρρίχησης που έχουν αναρριχητική εμπειρία. Αναλογία ατόμων ανά εκπαιδευτή: 1/5

 Παρασκευή:  Αναχώρηση στις 16:00 για τα Πριόνια Λιτοχώρου  (1.100μ.),   αποβίβαση και νυκτερινή πορεία από το κλασικό μονοπάτι μέχρι το καταφύγιο “Σπήλιος Αγαπητός” (2.100μ.), όπου και διανυκτέρευση. Ω.Π.: 3.30-4, Υ.Δ.: 1000, Β.Δ.: 2.

Σάββατο: Πεζοπορία από το καταφύγιο μέσω των Ζωναριών για το πέρασμα του Νάτση.

Το πέρασμα Νάτση αποτελεί μία ιδιαίτερη και αλπική ανάβαση στην κορυφή του Ολύμπου. Το επιχείρησε πρώτος και μάλιστα solo ο Κώστας Νάτσης το 1930. Ήταν η πρώτη διαδρομή ΙΙου βαθμού που πραγματοποιήθηκε από Έλληνα σε ελληνικό βουνό και η πρώτη solo. Η αφετηρία της διαδρομής είναι το διάσελο της Στριβάδας που βρίσκεται ανάμεσα στο Μύτικα και το Στεφάνι στα 2.850μ. Από εδώ το 1921 ο M. Kurz με οδηγό το Χρ. Κάκαλο κατάφεραν την 1η  ανάβαση στο Στεφάνι, ενώ το 1926 μία σχοινοσυντροφιά τριών Άγγλων προσπάθησε να ανέβει στο Μύτικα αλλά απέτυχαν. Αυτό δίνει ακόμη μεγαλύτερη αξία στην προσπάθεια του Νάτση 4 χρόνια μετά.

Από τη Στριβάδα η διαδρομή συνεχίζεται ακολουθώντας  μεγάλα κόκκινα βέλη, ενώ υπάρχουν κάποια καρφιά και ρελε κατά μήκος της διαδρομής. Το πέρασμα έχει σκαρφάλωμα σε μικρά λούκια και τραβέρσες σε εκτεθειμένα ζωνάρια, για να περάσει σε κόψη κάτω από τον Μύτικα με εντυπωσιακή θέα προς τα μεγάλα Καζάνια του Ολύμπου Ω.Π.: 5.30-6, Υ.Δ.: 817, Β.Δ.: 4 Διανυκτέρευση στο οροπέδιο των Μουσών στα καταφύγια «Γιόσος Αποστολίδης» ή  «Κάκαλoς».

Κυριακή: Κατάβαση, από το μονοπάτι των Ζωναριών ή από το Γομαροστάλι στα Πριόνια. Ω.Π.: 4.30-5, Υ.Δ.:-1600, Β.Δ.:3.

Ατομικός εξοπλισμός:.

Ζώνη αναρρίχησης, κράνος, καταβατήρας (κουβαδάκι ή οκτάρι), καραμπίνερ ασφαλείας  (x3), λανιέρες (60 cm x3),σχοινί αναρρίχησης ½ 50m. τουλάχιστον (ένα σχοινί ανά άτομο). Σακίδιο ημέρας, ελαφρύ αδιάβροχο και ζεστά ρούχα, νερό και σνακ για μία ημέρα

Συντονιστής: Άκης Καραπετάκος, εκπαιδευτής Ε.Ο.Ο.Α.